Checklist
Om uw aanvraag briefadres in behandeling te kunnen nemen zijn de volgende documenten noodzakelijk.
* Het volledig ingevulde en ondertekende aanvraagformulier briefadres;
* Kopie van een geldig identiteitsbewijs van uzelf;
* Verklaring toestemming briefadres van de briefadresgever;
* Kopie van een geldig identiteitsbewijs van de briefadresgever.
Bij verblijf in het buitenland stuurt u ook nog mee:
Mogelijke bewijsstukken zoals:
* Tickets met datum heen- en terugreis
* Visa
* Contracten werkgever met daarop de periode dat u wordt uitgezonden
* Studieverklaring van de onderwijsinstelling in het buitenland met daarop de looptijd van de stage/studie
* Huurovereenkomst woonruimte buitenland
Als woningzoekende stuurt u mee:
* Bewijsstukken dat u actief op zoek bent naar woonruimte zoals:
* Inschrijving Woningbouwvereniging (verplicht)
* Inschrijvingen bij kamerverhuursites op internet
Als uw nieuwe woonruimte nog niet opgeleverd is, stuurt u mee:
* Een kopie van het huurcontract, het koopcontract of de leveringsakte